20 Jul 2016

KRITERIA SEBELUM BUAT KEPUTUSAN MEMBELI PENAPIS AIR

Perkara yang paling penting perlu diambil kira sebelum anda membuat keputusan untuk membeli penapis air adalah servis selepas jualan iaitu dari segi MAINTENANCE terutamanya servis berkala dan penukaran penapis.

 Mungkin anda pernah menggunakan penapis air jenama lain. Pernahkah anda mendengar rungutan rakan-rakan anda yang ada pengalaman menggunakan penapis air? Rata-rata mereka memberitahu, bila hantar servis aje dah kena caj.. Bila time tukar filter, satu filter sahaja kena caj minimum RM100++.. Kalau dalam setahun tu mau kena keluar belanja dalam RM600 – RM700 jugak.

Bila dah lama pakai Penapis Air, ia tidak berfungsi seperti sedia kala malah ada yang sudah rosak! Lalu mereka bertukar ke jenama lain.

Ada yang bertanya pada “Google” untuk mencari penapis air jenapa apa yang bagus dan sesuai dengan bajet yang ade. Dari penapis RO hinggalah ke penapis Alkali. Dari yang beli cash dan tanpa servis susulan, beli cash dan tawarkn servis susulan berbayar hinggalah yang buat secara sewa beli dengan servis susulan.

Melalui Cuckoo, dengan hanya bayaran NCS (Natural Services Package) serendah RM300 setahun, Anda akan menikmati SERVIS PERCUMA setiap 4 bulan (kire-kire 3 kali setahun), Penukaran FILTER PERCUMA setiap 4 bulan (6 batang filter setahun) dan warranty jika berlaku kerosakan serta faedah-faedah lain seperti pemasangan apabila berpindah rumah dan lain-lain lagi.

Dan anda boleh guna penapis air anda ni sampai bila-bila: 20 tahun, 30 tahun. Cuckoo akan jaga kualiti air anda sama seperti baru dibeli! Inilah kelebihan Cuckoo.

Tempah secara online sekarang! Whatsapp 013-2646458.





0 comments:

Post a Comment